NA KOŃCU WSI - PRZESTRZEŃ RODZINNEJ ROZRYWKI REZERWACJE TEL. 500 78 28 07

Zapraszamy do obejrzenia naszej strony na facebook!
https://www.facebook.com/Gospodarstwo-Na-KOŃcu-wsi-111868095545580

Tematy wycieczek są pomysłami autorskimi. Wszystkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia na tej stronie stanowią własność Elżbiety Fabczak. Zabrania się kopiowania zdjęć .

środa, 28 stycznia 2009

KONIE NA SPRZEDAŻ






























  • WENECJA - klacz trakeńska 6lat 170 cm
    matka Włoszka ojciec Faron
    maść kasztanowata CENA:6500 do uzgodnienia
    OPIS: Przyjazna klacz dla jeźdźca z delikatną ręką. Późno zajeżdżona i używana do tej pory wyłącznie do jazd w terenie ( odważna i chętna do pracy).Skaczący rodowód.





  • HANTESIS - wałach szlachetnej półkrwi 3 lata 170cm
    matka Hanabera ojciec Faron
    maść kara CENA: 6500 do uzgodnienia
    OPIS: Koń w trakcie zajeżdżania, bardzo efektowny, przemiły w obsłudze.
    Doskonały w ruchu , bardzo spokojny podczas pracy.

9 komentarzy:

  1. Alez oczywiscie Kochana Ciociu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sie teraz postaram(czyt. poprawie ;p), ale pozniej razem powalczymy z rodzicami... Dobrze???

    OdpowiedzUsuń
  3. O,to i ja się podłączę xP.
    Nagram moim rodzicom zdanie 'Wydzierżawcie mi konia ' i będę puszczać im codziennie przed snem ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. A na tym zdjęciu na Wenecji tylko dzięki pieszczosze poznałam,że to ja,muszę zapuścić włosy tak,jak miałam kiedyś,chyba że znowu po fryzjerce wrócę zgolona tak jak teraz,że od tyłu wyglądam jak chłopak xP.

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiek oczywiscie ze bedę siedzie u Jolki i jęczeć żeby Ci kupila rumaka tylko musisz naukowo sie wykazać żeby mnie nie pogoniła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Milena, Ty masz lepiej bo kupować Włoszki nie musisz i dobrze się uczysz to chyba wystarczy trochę pojęczęć..... caluski!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym chcial Hantiego:(((((((:) ale niestety jest to malo mozliwe;/ Chyba ze Ciociu wplyniesz na mausie z okazji rodzinnych wiezi bo mi sie to nie uda:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba zartujesz!!! Ja go kupuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasiek na Twoją mamusię ciężko wpłynąć...no chyba ,że średnia ocen 4,5 będzie to moge zacząć rozmowę;) Artek ,może z Twoją maminą będzie lżej, choć nie sądzę...one jakieś podobne są;) czyż nie?

    OdpowiedzUsuń