NA KOŃCU WSI - PRZESTRZEŃ RODZINNEJ ROZRYWKI REZERWACJE TEL. 500 78 28 07

Zapraszamy do obejrzenia naszej strony na facebook!
https://www.facebook.com/Gospodarstwo-Na-KOŃcu-wsi-111868095545580

Tematy wycieczek są pomysłami autorskimi. Wszystkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia na tej stronie stanowią własność Elżbiety Fabczak. Zabrania się kopiowania zdjęć .

niedziela, 29 lipca 2012

Kochane Dzieci i Rodzice!
Czy rozpoznajecie jakieś swoje ubranka lub buty?
Jeśli tak- proszę się zgłaszać- rzeczy czekaja na Was!Wszystko z lipcowych turnusów będzie w niebieskim worku w siodlarni.Pozdrawiam Ciocia Ela


4 komentarze:

  1. Ja również bardzo dziękuję wszystkim, wszystkim Paniom. Mam nadzieję, że jeszcze zechcecie przyjąć moje dziecko - to ta dziewczynka z wieczornym wyjcem ;). Na zdjęciach rozpoznaję trampki w różową kratkę :)

    pozdrawiamy serdecznie
    monika i gzregorz rolf

    OdpowiedzUsuń
  2. ;)))jasne oczywiście w przyszłym roku Gabrysie muszą przyjechać obowiązkowo!!! i zapraszam na wycieczkę po trampki.ela

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Elu, wspaniale, Pani przyjmie Gabrysie dwie i Kubę a ja zaopiekuję się w tym czasie Gabrysiowymi rodzicami....mam już doświadczenie:):)
    Pozdrawiam i również jak moja przedmówczyni koleżanka Monika i jej mąż Grzegorz, bardzo dziękuję.:):):)
    Koleżanko Moniko i jej mężu ...pozdrawiam was:)

    OdpowiedzUsuń
  4. JAsne wszystkie kochane dzieci które u nas byly przyjmuję w ciemno!!!

    OdpowiedzUsuń