NA KOŃCU WSI - PRZESTRZEŃ RODZINNEJ ROZRYWKI REZERWACJE TEL. 500 78 28 07

Zapraszamy do obejrzenia naszej strony na facebook!
https://www.facebook.com/Gospodarstwo-Na-KOŃcu-wsi-111868095545580

Tematy wycieczek są pomysłami autorskimi. Wszystkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia na tej stronie stanowią własność Elżbiety Fabczak. Zabrania się kopiowania zdjęć .

poniedziałek, 22 marca 2010

BŁOTNA STOPA - tylko u nas unikalne zdjęcia!




W niedzielę nasze gospodarstwo odwiedziła BŁOTNA STOPA. Pojawiła się wracając z koniem z padoku.Najpierw było dużo krzyku i śmiechu i nie wiadomo było co się naprawdę wydarzyło.W padokowym błocie został but Igi a Iga szła dalej...i właśnie wtedy ukazała się ONA .Udało mi się zrobić tylko 2 niesamowite zdjęcia

4 komentarze:

  1. :) Eluśka jak zobaczyłam te zdjęcia to mi się przypomniało jak z jakieś 2 lata temu szłyśmy po błocie po konie i mało brakowało a też bez butów byśmy wylądowały :) ze śmiechu to się mało nie posikałyśmy :) he he he Jak sobie to przypominam to uśmiech mam od ucha do ucha :)he he he

    OdpowiedzUsuń
  2. Pati kochana!pamietam to dokładnie! Z resztą Piotrek mi stale przypomina jak przeklinałam i nie było to pocichu...tak wyskakiwanie z gumiaków musi przeżyć każdy.PAti musisz do nas przybyć.Tyle wspomnien razem mamy..wyjazd na haflingerach także był niecodzienny...A wracając do błota to całe szczęście ,że błoto jest już tylko na padokach gdzie są konie.A podwórko o dziwo już suchutkie ( dzięki Edzi i dziewczynkom)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich "błotnych" akcji było wiele z rzucaniem torebką w Wedetę włącznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. MArychna to prawda! Pamiętasz mój okrzyk Władek uciekaj! i ta elegancka torebka i prosto na lotnisko :0 musialyśmy fajnie wtedy wygladać!takie w błocie!

    OdpowiedzUsuń