NA KOŃCU WSI - PRZESTRZEŃ RODZINNEJ ROZRYWKI REZERWACJE TEL. 500 78 28 07

Zapraszamy do obejrzenia naszej strony na facebook!
https://www.facebook.com/Gospodarstwo-Na-KOŃcu-wsi-111868095545580

Tematy wycieczek są pomysłami autorskimi. Wszystkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia na tej stronie stanowią własność Elżbiety Fabczak. Zabrania się kopiowania zdjęć .

wtorek, 2 marca 2010

Zakochani są wśród nas!


A to jest kolejna para,która poznała się Na KOŃcu wsi .ZARĘCZYNY Edyty i Łukasza mamy już za sobą! Żarty się skończyły! Kto nie gratulował - proszę się poprawić.W zasadzie Marysia przygotowała już wizję ślubu, więc nie pozostaje nam nic innego tylko szykować się na imprezę.
Pozdrawiam Was Eluśka!

46 komentarzy:

  1. Tylko mnie nie zabijcie- ja się tak cieszę,że tej radości nie mogę dusić tylko w sobie....

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak nie moge się doczekać. A o ślubie i weselu będą wiedzieli wszyscy z mińska mazowieckiego. Musze zaprojektować sobie suknie na kadryla i trzeba zacząć go ćwiczyć. kadryla oczywiście. ten dzień będzie nie zapomniany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja zaczęłam odchudzanie,żeby wbic się w suknię

    OdpowiedzUsuń
  4. no ładnie ładnie ja już pogratulowałam edzi i coś dodałam ale mi nie odpisała ;p ona na prawdę jest szalona a do mańki brak mi słów ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Iga Edka nie mogła odpisywać ponieważ smsy jej nie wychodziły musisz jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  6. A MArysia ustala ilość koni i jeźdźcow na ślubie u Edzi, tak więc chetni muszą się zapisywac na listę która prowadzi oczywiście MAŃka

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Edytka! Gratuluje !:)

    Ile teraz sie dzieje w Brzozowce...

    Marysiu mam nadzieje, ze nie pominelas mnie na tej liscie (mimo ze daaawno nie bylem w Brzoz.) ;p

    Artur

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście że nie. tylko musisz zarezerwować konia. carmen i itaśka zarezerwowane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe xD Pewnie nawet terminu nikt nie zna a Ty juz wszystko obmyslasz ;) Moze byc ta klaczka na ktorej na hubertusie bylem (ta siwa) ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. o to trzeba pogadac z Michałem może ją pozyczy.Nasza Edi cos zaniemówiła? nie komputer jej nie dziala

    OdpowiedzUsuń
  11. A wizja Marysi wygląda tak,że jedziemy wszyscy do kościoła w sukniach ( kobiety) .Jest jeden taki na razie problemik: ja jade pierwsza w niebieskiej sukni odrazu za MŁODA PARĄ i zasłaniam innych uczestników swoimi gabarytami, poniewaz inni są w rozmiarze ...34 .Dlatego też intensywnie się odchudzam,żeby nie było okrzyków że komuś wbijam sie w kadr.

    OdpowiedzUsuń
  12. A pogadasz?;p Rozumiem, ze do kosciola w Jakubowie... ? To kiedy ma byc to swieto? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego jeszcze nikt nie wie^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Mańka ja poproszę gitti ;) dam czadu na niej :P

    OdpowiedzUsuń
  15. O nie,chyba nie wysłałam swoje poprzedniego komentarza...Jutro pogratuluję Edzi za pomocą smsa bo teraz już trochę późno :>.
    Wiedziałam,że tak będzie.Pamiętam jeszcze ten wzrok Edytki jak się tak znacząco na nią patrzyłam gdy rozmawiała z "panem od Carmen" :P.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ups...Wiedziałam,że coś głupiego napiszę :P.
    Ale jak to się stało,że ja tego pana nie znam? :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Edzia gratuuuluje,kiedy ślub???

    OdpowiedzUsuń
  19. Milena wpadniesz to pewnie poznasz:) Iga tylko będziesz musiała uważać, bo cały orszak zostawisz z tyłu, a sama z Gitti pognasz w bliżej nieokreślonym kierunku;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Karolka ma racje lepsza będzie Lalaka! tak a propo w Mińsku w "domie i ogrodzie" otworzą w tym tygodniu sklep jeździecki! Bardzo z tego powodu się ciesze, a kim jest Zuzanna?
    Mańska

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam o tym sklepie jeździeckim,bo poszukiwali sprzedawcy :).
    To ja wpadnę jak najszybciej,właściwie to już się umawiałam z Karoliną żeby przyjechać w tą sobotę prawdopodobnie,o ile wyzdrowieję,bo jak na razie leżę w łóżku chora :>.

    OdpowiedzUsuń
  22. Co do jeździeckiego to zapowiada się całkiem ciekawie:) Już jest czynny:) Miejmy nadzieję, że nie ten interes nie upadnie... Milena to zupełnie tak jak ja!:D Chociaż co do przyjazdu do Brzozówki to myślałam bardziej o niedzieli, ale to już kwestia dogadania się:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też jestem chora :) a w sobote ani w niedziele Edki niema :( więc jazdy pewnie też nie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Udałyśmy się:D Marysia po tym weekendzie się rozchorowałaś? Tak??Kurcze... Szkoda:( Mam nadzieję, że w takim razie będzie za 2 tyg:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie już w piątek coś mnie brało, ale to pewnie przez tenisa bo tam strasznie zimno pod tymi balonami :) a Edka mówiła że w sobote wyjeżdża tak o 13.30.

    OdpowiedzUsuń
  26. wyjeźdza pewnie żeby kupić kiecke na wesele ?? ale z tym kadrylem to na pradę fajny pomysł taki suprise dla edzi że same zrobiłyśmy i wogóle co o tym myślisz mańka treningi w wakacje na obozach bo wtedy moge często wpadać tak myśle :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Iga nie za wcześnie trochę na suknię?;> Ślub być może będzie dopiero w przyszłym roku a Ty wysyłasz Edzię po suknię?:P

    OdpowiedzUsuń
  28. Zjadło mi połowę komentarza.... ^Chyba, że coś się zmieniło i ustalili już konkretny termin:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba nie Karolka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Slub Edzi wywolal nie małe poruszenie!

    OdpowiedzUsuń
  31. ups bląd niemałe

    OdpowiedzUsuń
  32. kim jesteś "anonimie"?

    OdpowiedzUsuń
  33. no właśnie kim jesteś??

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam wszystkich po nartach ! wchodze na ten post a tu aż tyle komentarzy! dziewczyny kiecki szykować a nie tu gadać!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. szukam, szukam i nie moge znaleźć no!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Już szukać??:P Ja pewnie zacznę o tym myśleć tuż przed Ich ślubem:D

    OdpowiedzUsuń
  37. a ja w ogóle jestem zaproszona:? Nawet jeżeli nie to i tak jej zatańcze tego kadryla i jakiś prezent dam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Właśnie,właśnie,kto jest zaproszony :P?

    OdpowiedzUsuń
  39. ja tam myslę, że pani Edyta zaprosi wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej, nie męczcie Edzi:)Wydaje mi się, że ten kto ma zostać zaproszony-zostanie:) To tak moim zdaniem, jeśli mogę na ten temat w ogóle coś powiedzieć;)
    A w ten sposób stawiacie Ją w dość niezręcznej sytuacji;P

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi chodziło bardziej o zaproszenie w sensie kadryla :).Wszyscy z Brzozówki,czy tylko osoby zaproszone na ślub,czy może jeszcze coś innego?Ale ok,nie męczę :P.Bo jeśli nie żartujecie i na prawdę zamierzacie w sukienkach wsiadać na konia,to ja z chęcią was obejrzę gdzieś w drodze do kościoła albo na próbach :P.

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepraszam,ze dopiero sie odzywam,ale nie moglam wstawiac komentarzy:-(a dzis mi sie udalo:-).
    Nawiazujac do ceremoni slubu i wesela to tak mysle ze powinnismy wyrobic sie w ciagu roku.
    Jesli chodzi o kadryl który oraganizije moja indywidualna organizatorka tzn. MARYSIA,to prosze o zglaszanie sie w komentarzach lub telefonoicznie oczywiscie do Mani pod nr tel.662131422 liczba koni ograniczona wiec prosze sie spieszyc.
    Znajac moj super szybki internet przez dluzszy czas znowu nie bede mogla umieszczac komentarzy,wiec z gory wsztstkim serdecznie dziekuje za gratulacje.I ZAPRASZAMY DO STAJNI.
    POZDRAWIAM EDZIA:-)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Edzia!! Nie wierzę:P I wszystko jasne:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Proszę zgłaszać się na kadryla!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń