NA KOŃCU WSI - PRZESTRZEŃ RODZINNEJ ROZRYWKI REZERWACJE TEL. 500 78 28 07

Zapraszamy do obejrzenia naszej strony na facebook!
https://www.facebook.com/Gospodarstwo-Na-KOŃcu-wsi-111868095545580

Tematy wycieczek są pomysłami autorskimi. Wszystkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia na tej stronie stanowią własność Elżbiety Fabczak. Zabrania się kopiowania zdjęć .

poniedziałek, 26 stycznia 2009

Nowe oblicze strony..cd


Drodzy miłośnicy wsi;)Witam Was serdecznie na naszej nowej-starej stronie;) Dziekuje bardzo Mateuszowi za szybkość i efektywność w działaniu,myślę że teraz będziemy mogli na bieżąco zamieszczać wiadomości i fotosy z imprez,bib i innych spotkań stajennych.Zapraszam do czynnego uczestniczenia w życiu stajni i strony http://www.nakoncuwsi.pl/ !!!!!! Przysyłajcie zdjęcia ze swoimi końmi na nakoncuwsi@poczta.onet.pl - zaprezentujemy całemu światu! Pa ela

13 komentarzy:

  1. No,proszę proszę,jaka ładna strona ;).
    Ja mam kilka zdjęć,z zimy,przede wszystkim Włoszki,i duuużo różnych koni,bo każdemu robiłam przynajmniej jedno zdjęcie (oczywiście z moimi zdolnościami nie są zbyt piękne XD),więc prześlę Pani na pocztę,a jak się któreś pani zdaniem nada,to można wstawić ;).
    I widzimy się w środę :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki Milenka za fotki niektore właśnie zamieszczam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Eluniu.. Odniosę się do Twojej wypowiedzi "myślę że teraz będziemy mogli na bieżąco zamieszczać wiadomości i fotosy z imprez,bib i innych spotkań stajennych" czy jesteś tego pewna??? ;> Może prześlę Ci kilka fotek? ;)))

    Pozdrawiam gorąco wszystkich!!
    Magda (Talia)

    OdpowiedzUsuń
  4. MAdzia oczywiście przesyłaj,tylko czy te fotki nadają się do publikacji ;)) chyba nie......;)caluski

    OdpowiedzUsuń
  5. Magda może prześlesz fotosy z tej biby co będzie w weekend? jak Maciek pozwoli;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stronka SUPEEER !!! bardzo się podoba :) A jaka galeria rozbudowana :)

    pozdrawionka dla Wszystkich Patii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strona świetna, to prawda:) Jeśli chodzi o zdjęcia...trochę ich mam, ale lepiej przekażę je na płycie:D
    Pozdrawiam Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stronka- wreszcie bedzie wszystko na bieżąco. Super! ;) A jesli chodzi o galerie to mam troche zdjęć, wiec na pewno przesle jak beda jakies ciekawe ;)

    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  9. Darlingi! do dziela!przesylajcie fotki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wreszcie po 3 lata walki udalo sie rozbudowac ta strone:) brawo brawo!!! A co do zdjec to dam jak zrobie bo wszystkie moje poszly sie bujac;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Proponuje do mapki dojazdu dopisac wspolrzedne GPS- N52º 11,948' E021º 40,137' ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chłopaki, normalnie także się cieszę,że w końcu coś się dzieje.Misiek współrzędne oczywiście będą zamieszczone.Może jeszcze jakieś podpatrzenia? Wczoraj na naszej klasie Karolina od Talizmana zwróciła mi uwagę,że kolor czcionki jest taki jakiś nie - koński;) może pwinien być bardziej gniady?

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie to zdecydowanie bardzo dobry pomysł, ten rzeczywiście może troszkę nie współgrać z tematyką;P Co do pomysłów to ja póki co żadnych nie mam, ale jak przyjdzie mi coś do głowy to na pewno się zgłoszę:)

    OdpowiedzUsuń