NA KOŃCU WSI - PRZESTRZEŃ RODZINNEJ ROZRYWKI REZERWACJE TEL. 500 78 28 07

Zapraszamy do obejrzenia naszej strony na facebook!
https://www.facebook.com/Gospodarstwo-Na-KOŃcu-wsi-111868095545580

Tematy wycieczek są pomysłami autorskimi. Wszystkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia na tej stronie stanowią własność Elżbiety Fabczak. Zabrania się kopiowania zdjęć .

środa, 19 maja 2010

Orka śmiechem




Każdy orze jak może....Ja z Edzią orałyśmy dziś śmiechem;) Stworzyłyśmy dzisiaj zgrany duet : ja byłam koniem a Edzia prawdziwym rolnikiem.Ubaw miałyśmy wielki...Widzicie jak niewiele nam potrzeba !

8 komentarzy:

  1. bardzo fajny film =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Zuzia dużo śmiechu!

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam że ze śmiechu z krzesła spadne.
    a mój pies patrzył się na mnie jak na jakiegoś głupka normalnie. jak będe w piątek czy tam w sobote musimy powtorzyć to odrazu wam to podleje ( będe się tak śmiała że się posikam)
    Marysia T

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śmiechy o Matko z córką jak to P. Ela mówi haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny ja do tej pory nie mogę patrzeć spokojnie na Edzię;)Najlepsze jest to,że ten film mial byc tylko zdjęciem

    OdpowiedzUsuń
  6. A i jeszce jedno! na koniec tego filmu traktor zrobil hiszpanski skok i myslalam ze wlece do piwniczki

    OdpowiedzUsuń
  7. ha ha ha :)
    brak mi słów.... Szalone baby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uśmiałem się na całego!!!!!

    OdpowiedzUsuń