NA KOŃCU WSI - PRZESTRZEŃ RODZINNEJ ROZRYWKI REZERWACJE TEL. 500 78 28 07

Zapraszamy do obejrzenia naszej strony na facebook!
https://www.facebook.com/Gospodarstwo-Na-KOŃcu-wsi-111868095545580

Tematy wycieczek są pomysłami autorskimi. Wszystkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia na tej stronie stanowią własność Elżbiety Fabczak. Zabrania się kopiowania zdjęć .

poniedziałek, 13 grudnia 2010

Kulig rodzinny, mazowieckie

Dynamika zdjęcia zachowana...trudno mi było wskoczyć do sań, więc troszkę za nimi biegłam;) Zapraszamy na kulig! Możemy zorganizować kameralny rodzinny kulig ( sanie 4 osobowe) i mozliwość podczepienia saneczek.
Kulig kończymy ogniskiem z wiejską kiełbasą.

12 komentarzy:

  1. Na zdjęciu niezastąpiona Edzia i Mel.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to potrzebuje zrobic kulig dla klasy (26 osób) troche duzo dla jednego konia... :(
    szkoda
    Marysia Tuszyńska

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak stanowczo duzo;)trudno o zrównoważone konie do kuligu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah dobrze powiedziane "zrównoważone" xD Ja chętnie wpadne na taki kulig ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też.Nigdy nie byłam na kuligu saniami które ciągnął koń.

    OdpowiedzUsuń
  6. Edka jak zwykle uśmiechnięta od ucha do ucha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i w końcu nasza maleńka Edytka Chojnacka sie zalogowała!! witamy witamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Elu a nie dałoby rady zorganizować kuligu za traktorem Pana Władzia?? Wtedy może ja ściągnęłabym moją klasę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karolinko chwilowo traktor Władzia nie działa;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Aj tam traktor, Pudziana zamówimy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda:( Iga świetny pomysł:D

    OdpowiedzUsuń
  12. No wiem, bo mój xD taki bardzo realny, prawda?

    OdpowiedzUsuń