NA KOŃCU WSI - PRZESTRZEŃ RODZINNEJ ROZRYWKI REZERWACJE TEL. 500 78 28 07

Zapraszamy do obejrzenia naszej strony na facebook!
https://www.facebook.com/Gospodarstwo-Na-KOŃcu-wsi-111868095545580

Tematy wycieczek są pomysłami autorskimi. Wszystkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia na tej stronie stanowią własność Elżbiety Fabczak. Zabrania się kopiowania zdjęć .

środa, 4 lutego 2009

Nasi Jeźdźcy - Przyjaciele stajni






























Zapraszam do nadsyłania swoich zdjęć na adres nakoncuwsi@poczta.onet.pl, bedę uzupełniać tego posta;)Teraz wkleiłam Miśka, Marynę,Karolę, Milenę,Gabrysia,Marysia,Dorota,Patiii;)






18 komentarzy:

  1. Widze Elcia, ze czworka wspaniałych rozpoczyna ten post :)Tzw. najwierniejsi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo wyszłam XD.
    A Maryśka ma świetnie 'ozdobione' spodnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda Milena,wyszłyście świetnie! A Karola ma jakąś trwałą ondulację chyba?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimie! dopiero zaczynamy,ale masz racje,ze to wierna mlodziez! i w ogole bezproblemowa! chetna do pracy,nauki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to było pytanie retoryczne?;P Pani Elu zastanawia mnie zdanie: "chętna do pracy, nauki"...Chyba nie chodziło o naukę szkolną?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie,Karolina,mnie to samo zastanawiało,bo jeśli o nią chodzi,to zbyt chętne chyba obydwie nie jesteśmy,z moim wyrabianiem się na średnią,żeby załapać się chociażby na 4,2 xP.

    OdpowiedzUsuń
  7. oj dzewczyny! moze leniwe jestescie? u mnie w stajni jestescie wzorowe uczennice!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm.... Nic nie mówię;P Chyba, że o taką formę nauki chodzi to oczywiście, że < myślę, że Milena takie samo zdanie jak ja:) > jesteśmy chętne^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Potwierdzam zdanie Karoliny,wszystko zależy od tego,o jaką formę nauki chodzi i gdzie ona się odbywa,bo ta szkolna raczej nie przypadła i do gustu xD.

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak . Juz dawno mialam w planach zrobienie weekendow naukowych z konmi w tle...Pakujecie ksiazki i na weekend do cioci Eli;) co Wy na to? w przerwie od nauki smiganie na rumakach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się wizja takiego weekendu bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też,ja mogę nawet teraz,w tej chwili się spakować xP.
    I,jeśli to naprawdę propozycja na serio-serio,ja się jak najbardziej zapisuję,widzę że Karolina też,nie ma przeszkód ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Musimy coś takiego przetestować.Tzn tak: pakujecie sie w jakis pt i przybywacie na weekend z ksiazkami.Nauka,konie zabawa.W nd sprawdzam lekcje.A W PON rodzice sprawdzają czy dostaliscie/łyscie 5 lub 6. Kto dostanie dobre oceny przyjezdza na kolejny weekend...itd... pytanie jest czy w ogole ktos jeszcze potem przyjedzie????:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no - kilka dni mnie tutaj nie było i tyle zmian :) Normalnie jestem ZACHWYCONA !!!! :))
    To ja się na taki weekend też piszę - tylko z racji wieku może bez książek, bo już tak dawno skończyłam szkołę, że chyba bym przy tej naszej zdolnej młodzieży szaro wyszła :)
    Eluśka trzeba pomyśleć o weekendzie dla starszej młodzieży :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o tak zdecydowanie! teraz takie wspaniale warunki do jazdy ! a Piotrek kupil oszalamiajaca bryczke i mozemy juz organizowac wyjazdy z walizkami!!! Pati wpadnij bo Twoj karnet juz sam sie prosi o jazdę! elucha

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! Mama Gabrysi też jest za weekendem dla starszych.....ale na naukę już chyba za późno więc będzie mnie reprezentować młodzież: czyli Gaba i Mania. Bardzo nam się podobają zdjęcia, chcemy więcej nowych! a teraz ja, gabi:czekam już cały tydzień na jazde.a na jakim koniu będe jezidziła eluniu już kończymy całuski - gabi i mama

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej Dorotka!Jestscie wreszcie! weekend dla starszych bez nauki zrobimy także!kochane dziewczeta napiszcie na która godzine w sobote się mam Was spodziewac.Moze na 11 udałoby sie Wam wpasć?Juz myslalam ze bedziecie w zeszlą sob ale ponoć jakaś bibka byla;) tak?
    I koniki rezerwujcie.caluski pa pa

    OdpowiedzUsuń
  18. Obiecałam, słowa dotrzymam^^ Jeżeli chodzi o weekend dla młodszych to myślę, że rodzice tak bardzo ucieszyli by się z tych piątek i szóstek przyniesionych w poniedziałek ze szkoły, że nie byłoby żadnych problemów przekonać Ich, gdyby okazja do takiego noclegu nadarzyła się ponownie;)Oczywiście, trzeba by było najpierw te oceny zdobyć, ale to już inna sprawa;P

    OdpowiedzUsuń