NA KOŃCU WSI - PRZESTRZEŃ RODZINNEJ ROZRYWKI REZERWACJE TEL. 500 78 28 07

Zapraszamy do obejrzenia naszej strony na facebook!
https://www.facebook.com/Gospodarstwo-Na-KOŃcu-wsi-111868095545580

Tematy wycieczek są pomysłami autorskimi. Wszystkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia na tej stronie stanowią własność Elżbiety Fabczak. Zabrania się kopiowania zdjęć .

środa, 4 lutego 2009

TO MY I NASZE KONIE
























































A tutaj będziemy zamieszczać fotki pt: koń+właściciel :) Janeczek Ironka, Minox- Magda moja siostra Olga z ukochaną Pyzą, Gosia - Jaskółka ,Maja - Berdysz ,Piotrek- Luśka, Madzia - Talia, Maczek - Itaśka, Ela -Farida

6 komentarzy:

  1. Ech :) Tylko pozazdrościć :)
    Kiedyś i moje zdjęcie tutaj będzie :) Ja i mój koń :) Niech no tylko na bank napadnę :) Eluśka może mi pomożesz - jak się wzbogacimy to ja wówczas zakupie jakiegoś konika - a Ty nie będziesz mósiała sie swoich kopytnych zwierząt pozbywać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patii,normalnie muszę pogadac z Kubą.Nakręcę Twojego chłopa na kupno konia i juz.Będziecie razem jeździc.I będzie tak familijnie;) Elanonim

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuby - nakręcać nie trzeba, doskonale wie o jakim prezencie marze :) Spokojnie, przyjdzie czas, że w Twoim pensjonacie dla koni będzie o jedną sztukę więcej :) Ale narazie inne priorytety - musze kredyt spłacić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ...kredycik na sukienkę.....;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj żeby tylko o kiecke chodziło :)) ale to chodzi o dach nad głową :))

    OdpowiedzUsuń
  6. no tak pod mostem trudo mieszkac;)

    OdpowiedzUsuń