NA KOŃCU WSI - PRZESTRZEŃ RODZINNEJ ROZRYWKI REZERWACJE TEL. 500 78 28 07

Zapraszamy do obejrzenia naszej strony na facebook!
https://www.facebook.com/Gospodarstwo-Na-KOŃcu-wsi-111868095545580

Tematy wycieczek są pomysłami autorskimi. Wszystkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia na tej stronie stanowią własność Elżbiety Fabczak. Zabrania się kopiowania zdjęć .

sobota, 13 lutego 2010

Ferie, ferie i po feriach ;(

Kochani dziękuję Wam za wspaniale spędzony czas.Pogoda dla nas była łaskawa.Zapraszam na wakacje!!!!Zawsze miło nam bedzie Was ugościć.Wielkie brawa dla Was za jazdę konną, utrzymywanie porządku i pielęgnację zwierząt ( świnie są tak tłuste...)Zaglądajcie do nas lub chociaż na naszą stronę.....Zapraszamy także do nas na zielone szkoły lub wycieczki klasowe.Wilekie dzięki dla p Martyny i Edytki za opiekę .Ciao






















































11 komentarzy:

  1. no i feri nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu mam nadzieję ze milo spedzilas czas!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście, najlepiej jak mogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnie, do następnych ferii został tylko rok;P Poza tym już niedługo wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. i tylko to mnie pociesza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam feriowiczow! juz niebawem wkleję terminy wakacyjnych turnusow.Cieszę sie ze wszystkim sie podobało.buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardziej podobało niż w wakacje jedyny minus to to że tylko dwa tygodnie :? ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. trzeba napisac do ministra o wydlużenie ferii

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam sie bylo fajniej niz w wakacje:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. halo halo! ktos tu nie teskni za wakacjami????

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie było, bo ja wtedy byłam w górach

    OdpowiedzUsuń