NA KOŃCU WSI - PRZESTRZEŃ RODZINNEJ ROZRYWKI REZERWACJE TEL. 500 78 28 07

Zapraszamy do obejrzenia naszej strony na facebook!
https://www.facebook.com/Gospodarstwo-Na-KOŃcu-wsi-111868095545580

Tematy wycieczek są pomysłami autorskimi. Wszystkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia na tej stronie stanowią własność Elżbiety Fabczak. Zabrania się kopiowania zdjęć .

niedziela, 21 lutego 2010

Zielone szkoły,wycieczki szkolne ,mazowieckie







Wpisałam taki temat żeby nas łatwiej było odnaleźć.Ponieważ naszą stronę odwiedzają nauczyciele- zamieszczę w tym wątku parę fotek z zielonych szkół ,wycieczek i integracji.Proponujemy wypoczynek wśród zwierząt, blisko natury a daleko od cywilizacji ;)( ok 40 km od Warszawy)
Spotkacie u nas konie, kozy, świnie.Nauczycie się jeździć konno, połowicie ryby, poopalacie się nad stawem a to wszystko podczas szkoły....zapraszamy - ofertę przesyłam na maila

4 komentarze:

  1. Do nauczycieli: I spotkacie Elcie, która zawsze ma milion pomysłów na minutę, nawet w mroźny/deszczowy/błotny dzień. Nikt się nie będzie nudził:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...kurcze jednak ktoś mnie zna;)...błoto mnie wkuzra ,ale pracuję nad sobą;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już niedługo słoneczko wszystko wysuszy i Brzozówka znów będzie kopalnią zabawy i nie wiadomo będzie w co ręce włożyć:) A jak na razie Brzozówkową kopalnię zastępuje niezawodna głowa Elci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz z Edzią robimy system rzeczek,żeby odprowadzic wode z podwórka ( ulubiona moja zabawa).O błocie staram sie nie myslec,ponieważ odrazu musze kupowac sobie melise

    OdpowiedzUsuń