NA KOŃCU WSI - PRZESTRZEŃ RODZINNEJ ROZRYWKI REZERWACJE TEL. 500 78 28 07

Zapraszamy do obejrzenia naszej strony na facebook!
https://www.facebook.com/Gospodarstwo-Na-KOŃcu-wsi-111868095545580

Tematy wycieczek są pomysłami autorskimi. Wszystkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia na tej stronie stanowią własność Elżbiety Fabczak. Zabrania się kopiowania zdjęć .

niedziela, 17 kwietnia 2011


Witam,na wsi zazielenia się i jest dużo prac remontowo-naprawczych przed sezonem ( np :równanie terenu;)),za utrudnienia przepraszamy!
Udało mi się pstryknąć parę foto z jazd tzw mix towarzystw.




5 komentarzy:

  1. Ten czaprak polo na Osiłku jest wszechstronny?Bo zastanawia mnie,jak to się stało,że u was jest "na styk" pod wszechstronne,a u mnie pod ujeżdżeniówką zostaje jeszcze 3-4 cm poza tybinką :D.Jak zwykle pewnie wyjdzie,że mam krótkie nogi i moja ujeżdżeniówka jest jak normalne wszechstronne... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Milenka na Osiłku jest pod wszechstronnym.Pod ujeżdżeniówke jakiś inny musisz..wiesz jakbys chciała komus oddać to nasze konie chętne!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale właśnie to jest dziwne,bo mi pod ujeżdżeniówkę mieści się idealnie,a nawet zostaje jeszcze 3-4cm czapraka poza tybinką,więc jest idealny,pomimo tego,że to wszechstronny czaprak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Elu bedzie w tym roku rajd?

    OdpowiedzUsuń
  5. dobre pytanie,chętnych jak widzę wiele;)

    OdpowiedzUsuń